woensdag 4 april 2012

En toen was daar de dag van de ontknopingen: de swap en het mystery-brei-project werden duidelijk.
Ik heb een heel mooi pakket ontvangen van Miranda
Wat een verwennerij.......allemaal leuke spulletjes, een paar door haar zelf gemaakt, zoals deze kuikentjes, met het patroon ervan en deze tissuebox bekleding.


Ook een doos met heerlijke thee, een stel paaseieren en een prachtige door haar zelfgemaakte kaart.
Verder mag ik met wat bolletjes Sole van Katia garens, zelf aan de slag om daar een leuke zomersjaal van te maken. De paaseitjes hebben hun weg al gevonden naar het mondje van onze kleindochter ;-)Als dat geen verwennerij is dan weet ik het niet meer.

Het mystery-brei-project wordt een hele leuke paashaas............zodra ie (of zij) klaar is dan zal ik er ook een foto van plaatsen. Ik heb al foto's gezien van de ontwerpster.............en die zijn zooooooooo leuk!

Verder bracht de post vandaag nog een hele lieve paaskaart, van een heel lief hyves vriendinnetje..........als dat geen bijzondere verwendag was (ook nog in de watten gelegd door manlief, vanwege een griepje), dan weet ik het niet meer.

Ook ik heb zelf een swap gemaakt voor Agnes............zo zag die eruit:



En deze spulletjes zaten er in. In Het grote rose pak zat een map met patroontjes.

:
Ook dat pakket viel in goede aarde, dus al met al een leuke dag weer. Wat je van kleine liefdevolle dingen en gebaren toch vrolijk kunt worden!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten