zaterdag 7 april 2012


Vanmorgen lekker uitgeslapen en meteen tijdens de beschuitjes met een kopje thee, met de maasnaald in de weer geweest. Eindelijk, ze is klaar.............onze eigen paashaas! Toch een leuk kadootje van 3 bolletjes en wat restjes garen, een paar stukjes lint en 3 knoopjes uit de knopendoos. Ik ben d'r een weekje of 1,5, een paar uurtjes per dag maximaal aan bezig geweest, met dit leuke resultaat, al zeg ik het zelf ;-). 2e Paasdag weet ik wat ze er van vind.........ik ben benieuwd.

een pront achterkantje ;-)



Eens kijken of we vandaag nog wat in de tuin kunnen doen, nog wat poetswerkjes in huis, soepje trekken, cakeje bakken en wat laatste boodschapjes............en het paasweekend kan beginnen.

3 opmerkingen:

  1. Nog over de zorgtoeslag: volgens mij kun je ook over 2011 en misschien ook over 2010 nog geld terug vragen. In ieder geval over 2011. Ga maar proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. kan dat ja???? we waren al zo blij met die van 2012, maar dan moeten we zo ook nog maar eens kijken of dat over eerdere jaren ook nog kan.
      super bedankt voor je antwoord!!!!

      Verwijderen
    2. helaas, we hebben gekeken, maar over 2011 kun je het alleen nog maar aanvragen als je uitstel hebt gekregen voor het doen van aangifte. 't zit er dus jammer genoeg niet meer in............ook niet voor 2010. toch lief dat je me tipte, hartelijk dank daarvoor!!!

      Verwijderen